Saturday, March 2, 2013

Titik permulaan

Dengan lafaz bismillahirrahmanirrahim........................dh mcm bdk IRK DAAAA......salam..sawadikap...anyong....good day....hello..ahlan wa sahlan.........

ASSALAMUALAIKUM KEPADA SELURUH PEMBACA DAN YANG TERBACA!!!!!...SEMOGA ALLAH SENTIASA MMBERKATI ANDA.........AMEN YA ROB........

Alhamdulillah berkat usaha...peluh..tangis...ketawa....senda...Akhirnya aku Muhammad Said bin Mohd Radzi berjaya mencapai sesuatu yang dulu rasanya mcm x kn dpt aku capai iaitu menjadi

PELAJAR IJAZAH SARJANA MUDA SAINS POLITIK DI UNIVERSITI ISLAM ANTARABANGSA MALAYSIA...................BACHELOR OF HUMAN SCIENCE(POLITICAL SCIENCE) HONOURS....

Mmg akan ada orang cakap.....ala degree jer kot.....bkn ade apa pon.....hahahah.......nmpk sgt korg loser...cemburu bangsat dengan sesuatu yg korang rasa aku x akan dpat capai tp sekarang nie jadi kenyataan...............dasar loser....go to hell la woiiiii!!!!!....Hidup la korang dengan angan2 untuk melihat kejatuhan aku sedangkan korang yg bangsat...!!!!!.....

Macam marah..tp sbnrnya x marah.........cuma inilah lumrah kehidupan......ade jer orang x puas hati dengan kita....MANUSIA ITU UNIK TU PASAL ADA YANG BANGANG DAN SUKA MENUNJUKKAN KEBANGANGAN MEREKA DI KHALAYAK ORANG RAMAI......PERGHHHHHHH......HAMBIK KOOOO.....

So aku telah pon meneruskan perjalanan ke tangga seterusnya iaitu untuk mendapatkan degreee untuk umi abah adik beradik and yg syg aku jelah...yang benci aku boleh pegi jahanam.........:)..

Penat itu mmg sgt penat jadi budak degree.....rasa nk quit pon ade gak tp berkat sabar dan iman aku akan terus bertahan dan aku akan buktikan mamat yg ramai anggap bebal nie ....akan berjaya dalam kehidupan di dunia dan akhirat...in shaa allah.............

Natijahnya..............kepada korg yg kt luar.....usaha gila2 tangga kejayaan......and org yg benci kita mmg akan sentiasa ada... so wt rilek jelah..........anggap jer diarg cemburu dengan kelebihan korg......

Finally...................thank you kepada semua yg membantu...mengajar...memberi kaunsling sampailah aku berjaya jd bdk degree kt iium.....UMI AND ABAH....BANGLONG JANJI......4 TAHUN LG DEGREE AKAN UMI AND ABAH PEGANG......SO THAT ALL....

KEEP ON LIVING.......LOVE RESPECT ROCK AND ROLL AWESOME.............WE WILL NEVER BACK DOWN...IN SHAA ALLAH.......

ASSALAMUALAIKUM...BYE......

,

No comments:

Post a Comment