Monday, May 14, 2012

About my umi and abah yg stylo....

Salam......lama jgklah aku x update blog...hahhaah.....lg pon...saper jer yg bace.....tp kpd yg sudi mmbace...thanks....aligato go zaimas...... So this time aku akan cerita psl umi and abah aku...........i love my family...alotttt...hahaha........Semua kejayaan aku dedicatekn utk my family...... First about my mom.......mom u are my only heroin........umi aku nie sgt hebat....plbagai cabaran yg beliau hadapi Tp beliau ttp tabah........mmbsrkn aku...dgn ragam aku yg plbagai.......tp beliau x pernah la mengungut.....sbb kn beliau la aku bljr bebetul smpai la aku msk iium......sbb aku nk hadiahkn beliau segulung ijazah..umi...i love u alot..... Now....my abah........abah aku adelah manusia plg stylo pernah aku kenal......hahah....sbb.....abah aku player pingpong, takraw and bola......wakil iium for masum.........style kn..abah aku student law for iium....... Sbb kn beliau la aku nk ambik law...tp apekn daya aku x brjaya.....tp x pe...esok masih ade..hehhee....beliau skrg bertugas sbg ketua pndaftar jabatan kehakiman syariah MALAYSIA......style kn.......tp satu aku salute abah aku....walaupon beliau berduit tp abah aku x pernah ajar aku hidup dgn kemewahan tp abah aku ajar hidup dgn kesederhanaan.....perghhh...style la...... So.....itulah hero and heroin aku....my abah and umi......i promise......i will be a good son.....and i will do the best in iium........insyaallah........

No comments:

Post a Comment